Opis produktu
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki.Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Celem gry jest być pierwszym, który strzeli gola przeciwnikowi. Wygrywa gracz, która strzeli 3 gole.
Zasady gry: Ruchy odbywają się na zmianę. Rozpoczyna młodszy gracz. Gracze mogą poruszać pionkami z zawodnikami oraz pionkami z piłką do przodu, do tyłu, po skosie. Gracz może przyspieszyć ruch przeskakując zawodnika lub piłkę swojej drużyny. Przeskok jest możliwy w linii prostej do przodu, do tyłu, po skosie (patrz rysunek) przez zawodnika ze swojej drużyny na puste miejsce.
Możliwe jest wykonanie podwójnego lub potrójnego skoku (podobnie jak w warcabach). Nie można wykonywać skoku przez zawodnika z przeciwnej drużyny. Nie można stanąć w miejscu, w którym znajduje się zawodnik przeciwnej drużyny. Obserwuj swoją piłkę! Jeśli zawodnik z przeciwnej drużyny stanie na twojej piłce, piłka wraca do początkowej pozycji. Strzelić gola można wyłącznie z pola karnego (oznaczonego białą linią). Każdy z zawodników może być bramkarzem, ale w polu karnym może przebywać tylko jeden zawodnik. Dwóch zawodników jednej drużyny może się znaleźć w polu karnym tylko i wyłącznie wtedy, gdy jeden z nich stanie na piłce przeciwnika w polu karnym.
Jeśli gracze w trakcie gry powtórzą taką sytuację trzy razy, ogłaszany jest remis. Po strzelonej bramce drużyny przesuwają się na pozycję startową. Drużyna, która nie strzeliła gola, rozpoczyna kolejną rozgrywkę. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 gole. Jeśli macie czas – zagrajcie prawdziwy, 90-minutowy mecz!
Cechy gry magnetycznej Piłka nożna:
- mała, gra podróżna
- zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
- ilość graczy: 2
- przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia
- gra zawiera planszę, 5 magnesów białej drużyny +1 piłkę oraz 5 magnesów czarnej drużyny + 1 piłkę, łącznik planszy
- wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm