Kategorie produktów
The Purple Cow Gra magnetyczna dookoła świataThe Purple Cow  Gra magnetyczna dookoła świata
35,00

The Purple Cow Gra magnetyczna dookoła świata

(0) opinii
Kod produktu: 26306
Dostępność:Oczekujemy na dostawę
Koszty dostawy:Sprawdź koszty dostawy
Inne opcje tego produktu:
Djeco Gra karciana BogossDjeco Gra towarzyska SzachyDjeco Układanka TangramTwoje dziecko stanie się w krótkim czasie czarodziejem z tym zestawem do magicznych sztuczekDjeco Gra drewniana WĘDKOWANIE TROPIKIDjeco Gra drewniana WĘDKOWANIE W GŁĘBINACHDjeco Gra karciana tradycyjny Piotruś KOTKIDjeco Gra taktyczna POLYSSIMODjeco Gra wyzwanie LITLLE ACTIONDjeco Gra karciana SARDYNKIDjeco Gra planszowa w statkiDjeco Gra zręcznościowa bierki MIKADODjeco Gra ZWIERZAKI NA ARKTYCEThe Purple Cow  Gra magnetyczna  Chińczyk/LudoThe Purple Cow  Gra magnetyczna  Wyścigi autThe Purple Cow  Gra magnetyczna TangramThe Purple Cow  Gra magnetyczna Piłka nożna
35,00
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki.

Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Każdy gracz wybiera 1 pionek - samolot. Najmłodszy gracz zaczyna rzucając kostką i przesuwając samolot o liczbę pól, która wypadła na kostce. Jeśli gracz stanie na polu z tarczą losującą to w takim przypadku musi nią zakręcić i odpowiedzieć na wylosowane pytanie (sport narodowy, stolica, zwierzę, kraj, potrawa narodowa, waluta) z kontynentu na którym obecnie się znajduje.

Jeśli odpowiedź będzie nieprawidłowa to traci kolejkę. Jeżeli gracz stanie na polu z liczbą to idzie do przodu lub cofa się o wyznaczoną ilość pól. Jeśli samolot stanie na polu rywala, cofa się do pola "take off". Wygrywa gracz, który jako pierwszy znajdzie się na polu "landing". Aby wygrać grę, należy wyrzucić na kostce brakującą ilość oczek, jeśli gracz wyrzuci więcej oczek, cofa się dokładnie o tą liczbę.

Cechy gry magnetycznej Wyścig dookoła świata:
- mała, gra podróżna
- zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
- ilość graczy: 2-4
- przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia
- w zestawie znajdują się: 4 pionki - samoloty, tarcza losująca, kostka do gry
- wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

  

  
 

Dodaj swoją opinię

Najczęściej szukane

Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka cookies

Zamknij