Kategorie produktów
Gra Jeżyk Z KlamerkamiDjeco Gra JEŻYK Z KLAMERKAMI
69,00

Gra Jeżyk Z Klamerkami

(0) opinii
Kod produktu: DJ08481
Dostępność:W magazynie
Koszty dostawy:Sprawdź koszty dostawy
Inne opcje tego produktu:
B. Toys sorter kształtów i kolorów z dźwiękiemB. Toys Gra zręcznościowa – para łapek na rzep REKINB. Toys Zestaw do łowienia morskich cudaków - REKINGoki Drewniane pudełko i 6 kości do gryDjeco Gra karciana BogossDjeco Gra logiczna CUBISSIMO B.Toys Zestaw do gry w KRĘGLEDjeco Gra karciana piraci PiratatakDjeco Gra karciana świecąca w ciemności PIOTRUŚ Djeco Gra karciana Diamoniak - gra strategicznaCause gra Kształty w bawełnianym woreczkuDjeco Gra planszowa WONDERZOO - taktyczna
69,00
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Gra JEŻYK Z KLAMERKAMI to wspaniała gra dla przedszkolaków, która uczy zdrowej rywalizacji oraz pozwoli nabywać umiejętność radzenia sobie z przegraną. 


Wiek: od 4 do 8 lat

Liczba graczy: 2

Zawartość: 2 plansze jeże + 24 spinacze (6x4 kolory) + jedna kostka.

Cel gry: Być pierwszym w skończeniu swojego jeża, nie mając na sobie spinaczy.

Przygotowanie do gry: Każdy gracz otrzymuje jednego jeża, którego kładzie stroną którą chce. Spinacze są położone w centrum graczy. Przebieg gry: Na zmianę, gracze rzucają kostką, i wykonują odpowiednie zadanie umieszczone na ścianie kostki.

Ściany kolorów: Jeśli miejsce w tym samym kolorze jest wolne na jego jeżu: bierze spinacz w tym samym kolorze i zawiesza na swoim ubraniu. Jeśli miejsce w tym samym kolorze nie jest wolne na jego jeżu i jeśli ma na sobie spinacz w tym samym kolorze: przenosi je na swojego jeża. Jeśli żadne miejsce w tym samym kolorze nie jest wolne na jego jeżu i jeśli ma na sobie spinacz w tym samym kolorze: wkłada je do pojemnika.

Biały jeż: Gracz bierze skąd chce( z jeża swojego przeciwnika, z jego ubrania, z ubrania swojego przeciwnika lub z pojemnika) spinacz w kolorze, który wybrał, i przypina go na swojego jeża lub odkłada do pojemnika. Czarny jeż: Gracz ściąga spinacze ze swoich ubrań lub ze swojego jeża, i kładzie go do pojemnika.

NB: Jeśli gracz wypełni swojego jeża, to nie może już stracić więcej spinaczy ze swojego jeża, kontynuuje rzucanie kostką, aby pozbyć się spinaczy przypiętych do swojego ubrania. Koniec gry: Pierwszy gracz mający ukończonego jeża i nie mający spinaczy na sobie, wygrywa grę!

 

  

  
 

Dodaj swoją opinię

Najczęściej szukane

Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka cookies

Zamknij