Opis produktu
Zawartość: 1 kostka ze zwierzętami, 1 kostka z kolorami, 15 klocków (5 kostek, 6 cylindrów i 4 trójkąty), 6 figurek zwierząt.
GRA I
Potrzebne elementy: 15 bloczków, 1 kostka z kolorami oraz jedno zwierzątkodla każdego gracza.
Przygotowanie gry: 15 bloczków układamy tak, aby tworzyły one cyrk w kolejności od koloru (czerwony, zielony, niebieski). Pierwszy blok musi być kwadratowy z czerwonym kolorem. Zwierzątka są kładzione na pierwszym dużymkwadratowym bloczku z czerwonym kolorem.
Zasady gry: Gracze rzucaj kostką po kolei, ich zwierzątko porusza się na następny blok z takim kolorem, jaki pokazuje kostka. Jeśli zwierzątkoszczególnego gracza dostanie się do bloczku, na którym jest już zwierzątko innego gracza, musi ono być umieszone obok tego zwierzątka. Jeżeli to będzieoznaczać, że któryś element spadnie, nowe zwierzątko musi wrócić do początku.Kiedy gracze będą już blisko końca cyrku i pojawi się kolor na kostce, do którego nie ma już bloku, gracz pozostawia swoje zwierzątko na swoim miejscu.Gracz, który pierwszy dojdzie do pierwszego bloku wygrywa grę.
GRA II
Potrzebne elementy: 6 bloczków (3 kwadratowe i 3 owalne) 1 kostką zezwierzątkami oraz 6 zwierzątek.
Przygotowanie gry: 6 bloków układamy po środku.
Dorosły ukrywa 6 zwierzątek pod 6 blokami. Zasady gry: Pierwszy gracz rzucakostką, stara się znaleźć zwierzątko, które wskazuje kostka poprzez wybieraniektóregoś z bloków. - Jeśli znajdzie odpowiednie zwierzątko, wygrywa. - Jeśli nie znajdzie odpowiedniego zwierzątka, następny gracz rzuca kostką. Gracz, który odnajdzie najwięcej zwierzątek wygrywa.
Gra III
1 dla 4 graczy
Łubudu zwierzątek
Potrzebne elementy: 15 bloczków, 6 zwierzątek. Przygotowanie gry: Elementy kładziemy naprzeciwko graczy w zasięgu ich rąk. Największy kwadratowy bloczekjest położony na środku miejsca gry.
Przebieg gry : Wersja 1:
Gracze wybierają na zmianę bloczek lubzwierzątko wybrane przez nich i układają jedne na spodzie drugich i na zmianę jedne na drugich. Gracz, który przewróci piramidę przegrywa grę.
Wersja 2:
Za pomocą jednej kostki ,,kolorowej’’ i jednej ze ,,zwierzątkiem’’. Gracze rzucają 2 kostkami na zmianę. Kostka,,kolorowa’’określa bloczek, który gracz musi wziąć i położyć. Kostka zezwierzątkiem określa zwierzątko, które gracz musi wziąć i położyć. Za każdymrazem, gracz decyduje, czy wziąć bloczek, czy zwierzątko odpowiadającezwierzątku na rzucanej kostce. Jeśli na koniec gry, żaden bloczek ani zwierzątko spośród 2 proponowanych kostek, nie będą dostępne, gracz traci kolejkę. Elementy są układane jedne na spodzie drugich i na zmianę jedne na drugich, aż do momentu utworzenia piramidy.
Gracz który przewróci piramidę, przegrywa grę.
Wiek 3-6 lat
Ilośc graczy 1-4
Wymiary opkaowania: 30 x 28 x 9,5cm