Opis produktu
Wszystkie karty świecą w ciemnościach dla jeszcze wiekszej zabawy oraz dreszczyku emocji!
Aby karty świeciły, należy je wystawić na działanie światła, na kilka minut przed rozdaniem. W ciemnościach rozpoznasz połaname szkielety poprzez przerywaną linię.
Duża karta ze świecącą obramówką pomoże wam odnaleźć w ciemnościach talię. Wystarczy ja umieścić na środku podkładki.
Cel gry: jako pierwszy skopmletuj dwa "zdrowe szkielety" zielone lub jeden "połamany" - czerwony.
Zasady gry: Rozdaj każdemu uczestnikowi po 6 kart, pozostałe stworza talię. Kolejność gry nastepuje zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy gracz rozpoczyna.
Gracz1 pyta wybranego przez siebie uczestnika o konkretną część (np. noga) szkieletu, której brakuje mu do kompletu (2 nogi, 2 ramion ,czaszka, żebra)
Jeżeli zapytany posiada żądaną kartę (zieloną lub czerwoną) musi ja oddać .
Kiedy Gracz 1 otrzyma zażadana kartę:
- jeżeli nie jest złamana (zielona) może zapytać o kolejną katę tego samego lub innego gracza
- jeżeli jest złamana (czerowna) nie może już pytać o kolejna część.Kolejka przechodzi na nastepnego gracza.
Jeżeli gracz nie otrzyma karty o która zapytał, wtedy dobiera katę z talii. Jeżeli wylosuje kartę o która pytał, wtedy może postawić kolejne żądanie. W przeciwnym wypadku, zatrzymuje kartę i kończy swoja kolejkę.
JOKER: może zatapić każdą brakujaca część szkieletu czerwonego i zielonego. Nie można ządac od innych jokera.
Kiedy gracz skompletuje szkielet wtedy układa go przed sobą.
Gra kończy się gdy którys z uczestników ułożył dwa zielone szkielety lub jeden czerwony.
Wiek: 6-99 lat
Ilość graczy 2-4
Czas trwania ok. 15 minut
Wielkość opakowania: 15,6 x 11,7 x 2,8 cm